Resory piórowe« Informacja o produktach Cechy resorów Dobinsons:
1. Military Wrap
Dodatkowo wywinięte pióro jest stosowane we wszystkich resorach tam gdzie jest taka techniczna możliwość. Element ten jest stosowany w celu zminimalizowania utraty kontroli nad autem w razie pęknięcia pióra głównego.
2. Pióra zwężane i cięte w trapez.
Są stosowane w celu wspomożenia równomiernego rozkładu sił oraz redukują tarcie na końcówkach piór resoru.
3. Charakterystyka konstrukcji
Wszystkie długości piór są zaprojektowane i policzone tak aby osiągnąć jak najwyższą sprężystość resoru. Niepoprawnie dobrane długości piór resoru powodują koncentrację obciążeń w jednym miejscu co prowadzi do trwałych odkształceń lub pęknięć.
4. Test ugięcia
Jest to proces, któremu poddawane są resory i sprężyny. Resor jest ściskany do wartości 90% wytrzymałości materiału by wyeliminować ewentualność trwałych odkształceń. Test ugięcia to proces w którym resor testowany jest pod obciążeniem aż do wyprostowania lub przegięcia w drugą stronę aby go odprężyć i zapobiec stałym odkształceniom.
5. Teflonowe przekładki.
Stosowane w miejscach największego obciążenia aby zmniejszyć tarcie pomiędzy piórami resora.
6. Kontrola Jakości.
Rygorystyczne procedury kontroli jakości dla procesu hartowania we wszystkich fazach produkcji gwarantują, że resory i sprężyny Dobinsons są produkowane zawsze w ten sam wyjątkowy sposób.
Należy pamiętać, że resor podtrzymuje wagę pojazdu oraz utrzymuje zawieszenie na określonym poziomie, determinuje optymalny skok zawieszenia i ma duży udział w charakterystyce pracy i jakości prowadzenia pojazdu. Jednak resor nie może pracować poprawnie bez odpowiednio dobranego amortyzatora.
« Informacja o produktach |